2012. július 16.

Tatabányai tábor

Óriási buli volt!
Röviden így fogalmazhatnám meg.
Szóval erre szokás azt mondani, hogy "munkatábor"!
Rengeteg feladatot találtak ki számunkra a Foltvarázslók, ezúton is köszönet a szervezésért, a programokért, az előadásokért,  a segítségért.
Kiállítás az elkészült munkákból

Pappné Edit által tervezett táskák

Katival táboroztunk :)

Dolgozgattam én is

Minden percet megragadtunk a varrásra.
Szuper csapat jött össze, sokakat már ismertem régebbről, és nagy örömömre, születtek új barátságok is!
Jövőre mindenképpen szeretnék újra részese lenni ennek a nagyszerű eseménynek!

3 megjegyzés:

  1. Mónika nagyon örülök hogy eljöttél ,és főleg annak hogy tetszett!
    Nem minden tábor ilyen tartalmas.
    jövőre találkozunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva!
      Tulajdonképpen neked tartozom köszönettel, hiszen a te javaslatodra indultam el a táborba. És egyáltalán nem bántam meg! Sőt!
      Remélem azért nem csak jövőre találkozunk, de a táborban feltétlenül ott szeretnék lenni újra!
      Akkor majd összebeszélünk, hogy egy csoportba kerülhessünk!

      Törlés
  2. Örülök, hogy ilyen csodás élményben volt részetek!

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!