2012. december 24.

A nyertesek: ....

Véget ért a szavazás, és megtörtént a sorsolás is!

A beérkezett szavazatok összesítése után, a legszebb munkáért járó díjat kapja:

Szívből gratulálok Ágili!

És lássuk a sorsolás eredményét!
Akit Fortuna a kegyeltjei közé választott:


Piroska drága! Szívből gratulálok!

A nyereményeket hamarosan postázom!

Azt gondolom, mindannyian nyertesei vagyunk a játéknak, ezért mindenkinek gratulálok, hogy teljesítették ezt a kihívást, és köszönöm az egész éven át tartó figyelmet, lelkesedést, és munkát!



Áldott, békés, boldog karácsonyt, 
egészségben, örömökben, foltokban gazdag új esztendőt kívánok mindenkinek!
Szeretettel: Mónika

9 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok a nyertesnek!
    Én úgy gondolom hogy mindannyian ,nyertesei vagyunk ,ennek a szuper ötletnek!
    Köszönet Mónikának !

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a játékot!Gratulálok Áginak, Piroskának.

    VálaszTörlés
  3. Ha elég gyors lettem volna, én is ezekre szavaztam volna! Gratulálok mindenkinek, akinek sikerült befejezni, és szurkolok magunknak, hogy legyen időnk, erőnk nekünk is elkészíteni! Köszi Móni, hogy részesei lehettünk ennek a nagyszerű kezdeményezésnek! Boldog, áldott karácsonyt mindenkinek!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!
    Szeretnék egy Márai Sándor idézettel köszönteni mindenkit:
    "Tudod, karácsonykor az ember mindig hisz egy kissé a csodában, nemcsak te és én, hanem az egész világ, az emberiség, amint mondják, hiszen ezért van az ünnep, mert nem lehet a csoda nélkül élni."
    Ági

    VálaszTörlés
  5. Gratula a nyertesnek! Mindegyik munka nagyon szép lett és szerintem mindenki nyert, aki részt vett a játékban.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon gratulálok fantasztikus munka! Sok szeretettel kívánok boldog ünnepeket mindenkinek!

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!